Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

INSPEKTOR ds. archiwum w Zespole Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji - nr ogł. 35527

Nabór zakończony wyborem kandydata/kandydatki.

Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. archiwum w Zespole Archiwum

Wydziału Bezpieczeństwa Informacji

 

 

nabór w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

 

LICZBA STANOWISK: 1

WYMIAR ETATU: 1,0

 

ADRES URZĘDU ORAZ MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

Wydział Bezpieczeństwa Informacji

ul. Lompy 19

40-038 Katowice

 

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.

Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, urządzenia wielofunkcyjne, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny przy przenoszeniu i układaniu akt. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (pleśnie i grzyby).

Stanowisko pracy w Zespole Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji usytuowane jest na IV piętrze w bloku C w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Lompy 19. Blok C jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze bloku A (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi p.poż. z samozamykaczami. Wejście do Wydziału Bezpieczeństwa Informacji oraz do Zespołu Archiwum wiąże się z koniecznością pokonywania drzwi z samozamykaczami otwieranych za pomocą karty magnetycznej.

Wejście do kompleksu budynków KWP w Katowicach mieszczących się przy ul. Lompy 19 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom niepełnosprawnym ruchowo, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie kwerend archiwalnych na potrzeby wewnętrzne Policji, organów i instytucji pozapolicyjnych, opracowywanie materiałów archiwalnych i niearchiwalnych do udostępnień celem realizacji przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz realizacji uprawnień wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących
  • opracowywanie pod względem formalnym i merytorycznym po konsultacji z wytwórcą i udostępnianie dokumentacji zgromadzonej w zasobie do celów służbowych oraz przygotowywanie materiałów przed udostępnieniem poza resort (po uzyskaniu zgody właściwego organu), w celu umożliwienia uprawnionym podmiotom zapoznania się z dokumentacją pozostającą w ich zainteresowaniu
  • kontrolowanie poprawności kwalifikacji i klasyfikacji zgodnie z JRzWAP dokumentacji kategorii A, B, BE i BC; przyjmowanie materiałów jawnych i niejawnych spraw zakończonych, z przydzielonych komórek organizacyjnych, celem prawidłowego gromadzenia i zabezpieczenia ich przed zniszczeniem
  • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym protokołów brakowania kategorii BC z przydzielonych komórek organizacyjnych KWP w Katowicach w celu stwierdzenia prawidłowej kwalifikacji dokumentacji oraz umożliwienia brakowania dokumentacji manipulacyjnej o krótkotrwałym znaczeniu, po zezwoleniu wydanym przez uprawnioną osobę
  • kontrolowanie pod względem formalnym protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i BE z przydzielonych jednostek organizacyjnych Policji woj. śląskiego (KPP/KMP) celem realizacji przepisów dotyczących metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • pełnienie funkcji przewodniczącego komisji powoływanych w celu brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B i BE, poprzez sporządzanie wykazów dokumentacji, której upłynął obowiązkowy okres przechowywania, wydzielanie jej z zasobu archiwalnego i przygotowywanie protokołów brakowania, po uprzednim uzyskaniu zgody kierownika komórki organizacyjnej, której materiały będą brakowane, a następnie organizowanie i przeprowadzanie niszczenia dokumentów w przedsiębiorstwach przetwórstwa surowców wtórnych
  • prowadzenie współpracy z IPN w zakresie udostępniania i przekazywania do stałej dyspozycji podlegającej przekazaniu i pozostającej w zainteresowaniu dokumentacji, w celu wykonywania zadań zgodnie z Ustawą z dnia 18 grudnia 1998r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
  • udzielanie instruktaży i prowadzenie szkoleń w zakresie archiwizacji spraw ostatecznie zakończonych w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie średnie
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
  • zdolności analityczne
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • rzetelność i terminowość
  • samodzielność
  • komunikatywność

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie wyższe
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z materiałami archiwalnymi
  • przeszkolenie w zakresie archiwizacji materiałów
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228)
  • zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • wiedza specjalistyczna z zakresu archiwizacji materiałów
  • nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • umiejętność współpracy

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • życiorys / curriculum vitae i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy)
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy)
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228)
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać / przesyłać w terminie od dnia 8 października 2018 roku do dnia 15 października 2018 roku

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

ul. Lompy 19

40-038 Katowice

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego:

Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. Lompy 19, 40-038 Katowice

Kontakt do inspektora ochrony danych:

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: ul. Lompy 19, 40-038, Katowice, tel. 32 200 24 03, adres e-mail: iod.kwp@ka.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:

  • prawo do żądania od administratora ochrony danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

INNE INFORMACJE

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Wynagrodzenie zasadnicze: 2 501,20 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

 

Oferty należy składać / przesyłać z dopiskiem na kopercie: Wydział Doboru i Szkolenia. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo – w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.

 

Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia dostępne są na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej → Szczegółowa informacja dotycząca naboru do korpusu służby cywilnej → Plik w formacie pdf do wydrukowania).

 

Dodatkowe informacje pod nr telefonu:(32) 200 17 06 lub (32) 200 17 42.

 

 

Metryczka

Data wytworzenia : 04.10.2018
Data publikacji : 08.10.2018
Data modyfikacji : 19.11.2018
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Katowicach
Osoba udostępniająca informację:
Jolanta Bogus Wydział Doboru i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Subczyńska
do góry